Przyjęcie do Domu odbywa się na pisemny wniosek uczestnika, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego, na podstawie decyzji administracyjnej wydanej przez Starostę Żuromińskiego w oparciu o:
- zaświadczenia lekarskie,
- przeprowadzony wywiad środowiskowy,
- orzeczenie o niepełnosprawności lub orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, o ile osoba takie posiada,
- opinii kierownika Domu.
Przy przyjęciu uczestnika do Domu obowiązuje następująca procedura:
- wstępny wywiad dotyczący sytuacji życiowej i zdrowotnej uczestnika,
- udzielenie informacji przyszłemu uczestnikowi i jego opiekunowi o zasadach funkcjonowania i regulaminie Domu.
Odpłatność za uczestnictwo w Domu regulują przepisy ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej.
W sprawie pytań dotyczących rekrutacji prosimy kontaktować się z Powiatowym Środowiskowym Domem Samopomocy w Żurominie.
Chętnie odpowiemy na każde pytanie.